блог, комп'ютерне обслуговування компаній, безкоштовна консультація, виїзд до замовника, віддалена допомога та підтримка
ru uk en

🔎 ВІДстежувати

11:23
Чому у айтішника має бути кілька номерів телефону.

Чому у айтішника має бути кілька номерів телефону. Багато хто подумав для економії коштів для дзвінків клієнтам, ну це теж допомагає. Але головна причина це телефонний спам і подібний до месенджерів. Багато хто у когось номер світиться в інтернеті, на сайті і подібному, помітили що час від часу дзвонять різні контори. У тому числі й автодозвонщики з пропозиціями типу просунути сайт та інше. Благо у гугла в контактах є можливість заблокувати та позначити як спам дзвінки, смс повідомлення.

У месенджерах теж є щось подібне, правда вони говорять про це в ліцензійній угоді, які багато хто не читає і приймає. Зрозуміло не погодишся, не встановиш. Іноді щось пропонують, особливо якщо один раз там побував, а іноді й просто реклама чиєїсь офіційної сторінки.

У моєму випадку кілька операторів – це ще необхідність перевірки мобільного інтернету, тобто всі оператори. Приїжджаючи до замовника, можу сказати що краще, а що гірше в цьому місці працює. Маючи спеціалізоване програмне забезпечення можна показати наочно рівень сигналу та близькість станції у напрямках.

Мати кілька номерів телефону це реально зручно!

Категорія: Віддалена допомога | Переглядів: 62 | Додав: admin | Теги: Чому у айтішника має бути кілька но | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar