блог, комп'ютерне обслуговування компаній, безкоштовна консультація, виїзд до замовника, віддалена допомога та підтримка
ru uk en

🔎 ВІДстежувати

12:32
Робота із клієнтами, правильний підхід до замовника

Робота із клієнтами, правильний підхід до замовника. Сфера IT в Україні ще молода, 20 років для нового бізнесу не так уже й багато. І зрозуміло, що в ній дуже багато майстрів і компаній, які виконують свою роботу із завищеними цінами та низькою якістю.

Почнемо з першого, як формується вартість за послуги, найчастіше наскільки погано клієнт розбирається в тому чи іншому питанні. Багато разів стикався з тим, що мій нові замовники знаходять мене через те, що їх кілька разів обдурили. Що з ремонтом комп'ютера, з виготовленням та просуванням сайту, а також з відеоспостереженням та іншим.

Друга та найголовніша якість, тут іноді доходить до абсурду. І замість термопасти на процесорі зубна і обрізані роз'єми на камерах, коли вони ще на гарантії. Крадіжка запчастин із комп'ютерів. Ну перераховувати можна довго, а чи змінитися щось, якщо людям довіряють, а вони капостить. А точніше просто від жадібності своєї псують техніку, ну а на своє ім'я їм просто насрати, вибачте за вираз.

Можна багато говорити про те, що потрібно все і всіх контролювати. Начебто люди почали більше довіряти майстрам, які цим користуються не на краще. Кажуть, не потрібно економити на послугах. але ціна не завжди виправдовує підлість.

На що звернути увагу під час вибору послуг у сфері IT? Перше та головне прозорість, відгуки на карті, соціальні мережі. Також є інші незалежні ресурси. Дивіться уважно, думки іноді купуються за гроші. Якщо немає у компанії сайту, теж варто замислитись. 

Все порівнюйте та робіть правильні висновки! 

Категорія: Віддалена допомога | Переглядів: 76 | Додав: admin | Теги: Робота із клієнтами, правильний підхід до замовника | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar