ru uk en

🔎 ВІДстежувати

10:03
Як розрізняти клієнтів, а чи варто мати справу надалі

Як розрізняти клієнтів, а чи варто мати справу надалі. Кожен айтішник більше схильний до сарафанного радіо. Оскільки більшість телефонуючих з інтернету це незрозуміло що і ось чому. Ні, звичайно, є абсолютно адекватні люди, які знають що їм треба і можуть чітко поставити питання і відповісти.

Нещодавно дзвонили після 10-ї вечора, не вибачте, не добрий вечір. Хоча запитати в месенджері не важко. Мовляв, ви працюєте, можна зателефонувати і так далі. Зворотний бік коли кажуть допоможіть терміново, давайте карту, готовий платити по подвійному прайсу. Але по дрібницях за які навіть не хочеться від втоми братися, одним словом хамам говорю до побачення я зайнятий!

Спочатку своєї діяльності заплющував очі на деякі речі, але коли є ім'я та своя марка. Скажу більше в сім'ї рідні роблять мені зауваження, що зі старими замовниками занадто строгий. Відрізнити нормального клієнта допомагає лише життєвий досвід. 

Та я роблю роботу деяким своїм як кажуть у борг. Але це одиниці, яких знаю багато років. І впевнений що після вони заплатять навіть більше;)

Категорія: Комп'ютерне обслуговування | Переглядів: 72 | Додав: admin | Теги: а чи варто мати справу надалі, Як розрізняти клієнтів | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar