блог, комп'ютерне обслуговування компаній, безкоштовна консультація, виїзд до замовника, віддалена допомога та підтримка
ru uk en

🔎 ВІДстежувати

22:50
Як правильно працювати з клієнтами, добрий замовник завжди у пошані.

Як правильно працювати з клієнтами, добрий замовник завжди у пошані. Про це говорив не раз, адже думки  моїх клієнтів для мене дуже важливі. За багато років роботи побачив різних людей, як поганих, так і дуже хороших. І можна сказати, що досвіду набрався, і вже по телефонній розмові часто розумію, прийде до тебе людина за тією чи іншою послугою .

Завжди приділяю максимум уваги всім замовникам. Але дивлячись у чому, якщо, наприклад, клієнт веде свій сайт, і наповнює його вмістом, завжди підкажу і допоможу. Якщо тільки платять за домен і хостинг, намагаюся під час нагадати, що час оплачувати. Хоча можу і прогавити, на пошту власникам заздалегідь надходять повідомлення. Деякі просто ігнорують, або забувають.

Як працювати з клієнтами правильно? Моя особиста думка і не тільки потрібно надавати послуги в комплексі. Наприклад, у мене багато замовників яким крім сайтів я роблю комп'ютери, налаштовую дротяні, вайфай мережі та всі пристрої в них. Системи відеоспостереження, домофон та сигналізація. Віддалена допомога в налаштуванні всього сказаного та навчання управлінню, а також макети для поліграфії з подальшою печаткою.

Категорія: Віддалена допомога | Переглядів: 40 | Додав: admin | Теги: Як правильно працювати з клієнтами, добрий замовник завжди у пошані. | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar